🔸 _این کتابهایی که مرحوم آقا نوشتند، همان کلام امام زمان است که دارد برای مردم بیان می کند. همین است، راه همین است.! اگر شما پیش امام زمان بودید از این کتاب‌های موجود فعلی، امام زمان کدام کتاب را به شما توصیه می کرد که آقا بخوانید؟! کدام کتاب است؟! حالا ما هم آن کار را بکنیم!
🔸 _ اگر شما پیش امام زمان بودید و امام زمان می خواستند به شما دستور العمل بدهد، دستورالعمل اخلاقی بدهد، دستورالعمل سلوکی بدهد، ذکر بدهد امام زمان به شما نمی گفت قران بخوان؟! خوب الان هم بخوانید؛ حتماً باید او بیاید بگوید تا این که سندیَّت پیدا کند تا امضا بشود! 
🔸 _آن کلامی را که اولیای خدا نوشتند و گفتند و بیان کردند و به دست ما رسیده است، همین را اگر امام علیه السلام بود می‌گفتند، همین را انجام بدهید، اگر غیر از این باشد پس باید شک کرد! در حالتی که اطمینان داریم، درست شد؟ اگر ما در آنجا باشیم و به امام زمان علیه السلام بگوییم آقا: شما باید دست ما را بگیرید، آقا: ما شما را رها نمی کنیم، ما را باید از نفس بیرون بیاورید، حضرت می‌گوید: بنده از این کارها بلد نیستم! صاف به شما می گوید: می خواهید از نفس بیرون بیایید، بروید و به اینها عمل کنید، خودت از نفس در می آیید، بروید به این مطالب عمل کنید، خودتان از نفس بیرون می آیید؟! مطلب دیگری...، بنده، بی بنده! این حرف‌ها نیست؟!
🔸 _ به پیر به پیغمبر به آن کتاب رساله لب اللباب عمل بکنید می‌رسید این مطلب خیلی دقیق است ها رفقا! پس بنابراین ما بدانیم راه عبارت است از عمل و مراقبه و صبر بر آنچه که در درون می‌گذرد و تحمل نسبت به آنچه که برای انسان حاصل می شود.

📀 شرح دعای ابوحمزه ثمالی  ۱۴۲۶ مجلس ۴ برگرفته از دقیقه ۴۱ تا ۵۰
👤 حضرت آیت الله حاج سید محمد محسن حسینی طهرانی رضوان الله علیه

 

 

• دانلود pdf کتاب رساله لب اللباب

 

دریافت فایل pdf طبع جدید

دریافت فایل pdf طبع قدیم

 

خرید نسخه چاپی گالینگور از دیجی کالا

خرید نسخه چاپی شومینز از دیجی کالا