کتاب مهر فروزان نمایی اجمالی از شخصیت علمی، عرفانی و اخلاقی عارف بالله حضرت علامه آیت الله حاج سید محمد حسین حسینی طهرانی قدس سره.

برخی عناوین این کتاب عبارتند از:

((کیفیت آشنایی علامه طهرانی با اساتید عرفان خویش: آیت الله انصاری همدانی و حضرت سید هاشم حداد رضوان الله علیهما))، ((اصول تربیتی و سیره عملی))، ((کیفیت هدایت و ارشاد عامه مردم))، ((اتقان و صحت طریق به جهت تجربه علمی و عملی))، ((سعی و اهتمام بر تحفّظ شاخصه های فرهنگی اسلام و تشیّع))، ((هجرت به مشهد مقدس و شروع به تألیفات)).

انتشارات مکتب وحی این کتاب را در قطع وزیری همراه با جلد گالینگور با ۲۴۸ صفحه در اختیار مخاطبان قرار داده است. همچنین در پشت جلد این کتاب آمده است: عرفان علامه طهرانی با وسعتی به پهنای نفوس بشریت، عالم و جاهل، مسلمان و غیر مسلمان، حکیم و فقیه، طبیب و کاسب، همه و همه را در خود هَضم نموده و ملزم به پذیرش می ساخت. در مکتب ایشان دم فرو بستن و سر در پیش افکندن و بر حکم خلاف صحّه گذاردن و خرده نگرفتن و کار زشت و عمل حرام را توجیه کردن و عمل فرد عادی را همچون فعل رسول الله و ائمه اطهار علیهم السلام تنزل از مرتبه عصمت ذاتی دانستن و موجب اغواء و اضلالِ خلق حَیاری شدن، نبود! ((از صفحه ۱۱۲ کتاب))

 

• دانلود pdf کتاب مهرفروزان

 

دریافت رایگان فایل

 

خرید آنلاین

خرید از دیجی کالا